Podmínky ochrany osobních údajů


   

 

Informace o zpracování a ochraně osobních údajů fyzických osob - zákazníků 

Společnost Bateria Slaný CZ, s.r.o. se sídlem Netovická 875, 274 01 Slaný, IČO: 25139096 zapsána v obchodním rejstříku, který vede Městský soud v Praze, oddílu C, vložka 52910 (dále jen “společnost“), Telefonní kontakt: 312 522 845, +420 603 804 707, Email: sales@bateria.cz, jakožto správce osobních údajů, tímto informuje o způsobu a rozsahu zpracování osobních údajů touto společností, včetně rozsahu práv subjektu údajů souvisejících se zpracováním jejich osobních údajů společností.

dále jen (“společnost“

Společnost zpracovává osobní údaje v souladu s právem Evropské unie, zejména s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) ze dne 27. dubna 2016 č. 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES a se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Společnost, jakožto správce osobních údajů, tímto informuje o způsobu a rozsahu zpracování osobních údajů touto společností, včetně rozsahu práv subjektu údajů souvisejících se zpracováním jejich osobních údajů společnostní. 

Společnost zpracovává osobní údaje v souladu s právem Evropské unie, zejména s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) ze dne 27. dubna 2016 č. 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES a se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. 

 

Shromažďované údaje 

 Společnost zpracovává osobní údaje v následujícím rozsahu: 

  • Jméno a příjmení

  • Adresa bydliště/sídla

  • Rodné číslo/IČO

  • Adresa elektronické pošty

  • Telefonní číslo

  • Bankovní spojení

  • Záznamy o chování na internetových stránkách získané z cookies (pokud jsou cookies povoleny v prohlížeči)

 

Kategorie subjektů údajů:

  • Zákazníci

  • Dodavatelé

  • Zaměstnanci

  • Třetí osoby (např. z kamerového systému)

 

Účel zpracování 

Pro realizaci nákupu a dodání zboží (rozumí se i služeb) na zákazníkem určené místo, komunikaci se zákazníkem a splnění dalších povinností vyplývajících ze zákona společnost potřebuje znát výše zmíněné údaje. Tyto údaje společnost získá při objednávce zákazníka a to buď trvale, nebo dočasně. Jelikož jsou tyto osobní údaje zákazníka získávány za účelem splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je zákazník, případně jsou nezbytné pro splnění právní povinnosti, není nutný výslovný souhlas zákazníka se zpracováním.

Další účely zpracování:

  • Evidence zaměstnanců (včetně výkazů práce)

  • Kamerový systém (ochrana majetku)

  • Obchodní a marketingová komunikace (např. zasílání obchodních sdělení a akčních nabídek)

 

Zdroje osobních údajů

Osobní údaje jsou získávány z následujících zdrojů:

  • Subjekty údajů

  • Veřejné rejstříky

  • Veřejně přístupné informace (např. internet)

  • Kamerový systém

 

Zpracování kamerovým systémem

Pro účely ochrany majetku je využíván kamerový systém, který zaznamenává podobu a chování osob v monitorovaném prostoru. Záznamy jsou uchovávány po dobu 20–30 dní v závislosti na počtu kamer a kapacitě úložiště. Záznamy zachycující incidenty mohou být uchovány po nezbytnou dobu pro vyšetřování případu.

 

Zpracování se souhlasem 

 Zákazník může při objednávce udělit souhlas se zpracováním výše uvedených osobních údajů pro účely: 

  • vedení uživatelského účtu,  

  • zasílání informací souvisejících se zbožím a službami  

  • zasílání obchodních sdělení/newsletterů/magazínů zákazníkovi 

  • zasílání pozvánek na propagační akce pořádané společností 

 Nákup zboží/služeb není podmíněn tímto souhlasem zákazníka a zákazník může souhlas s uchováváním a zpracováváním výše zmíněných osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení, informací souvisejících se zbožím a službami, newsletterů/magazínů, pozvánek na propagační akce kdykoli odvolat, a to tak, že zašle e-mailovou zprávu na: sales@bateria.cz nebo tuto skutečnost oznámí společnosti telefonicky. Tímto odvoláním není dotčeno zpracování osobních údajů pro účely splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je zákazník, případně jsou nezbytné pro splnění právní povinnosti. 

  

Forma a délka zpracování 

 Osobní údaje zákazníka jsou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem. Údaje zpracované za účelem splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je zákazník, případně jsou nezbytné pro splnění právní povinnosti (pro zajištění dodávek zboží či služeb, vyřizování reklamací, účetní povinnosti a další) jsou uchovány po dobu nezbytně nutnou stanovenou právními předpisy (zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví a další) nejdéle však po dobu 10 let. 

  

Zpracovatelé 

 Osobní údaje jsou pro zajištění výše popsaných účelů vedle společnosti a jejích zaměstnanců zpracovávány také zpracovateli, a to na základě smluv o zpracování osobních údajů uzavřených v souladu s nařízením a zákonem. 

 Zpracovateli osobních údajů jsou: 

  • Externí účetní 

  • IT technik 

  • Advokátní kancelář 

  • Daňový poradce 

  

Bezpečnostní opatření

Pro zajištění ochrany osobních údajů jsou přijata následující opatření:

  • Přístup k osobním údajům mají pouze zaměstnanci, kteří je potřebují ke své pracovní činnosti.

  • Osobní údaje v listinné podobě jsou uchovávány v uzamykatelných skříních.

  • Přístup do kancelářských prostor je umožněn pouze oprávněným osobám.

  • IT systém je pravidelně testován a zabezpečen proti neoprávněnému přístupu nebo přenosu dat.

Osobní údaje nejsou přenášeny do zahraničí a nejsou přístupné ze zahraničí.

 

Poučení o právech 

 Zákazníci mají k zaručení ochrany jejich osobních údajů tato práva:  

  1.   Právo na informace  

 Právem na informace se rozumí veškerá práva zákazníka obsažená v čl. 13 nařízení. Zejména se jedná o právo zákazníka na znalost totožnosti a kontaktních údajů správce a o znalost účelu, pro který jsou osobní údaje zákazníka společností shromažďovány a zpracovávány.  

  

  • Právo na přístup k osobním údajům 

 Právem na přístup k osobním údajům se rozumí veškerá práva zákazníka obsažená v čl. 15 nařízení. Zejména se jedná o právo zákazníka na získání potvrzení od společnosti, zda a případně za jakým účelem jsou osobní údaje zákazníka zpracovávány.  

  

  • Právo na opravu  

 Právem na opravu se rozumí veškerá práva zákazníka obsažená v čl. 16 nařízení, zejména pak právo na to, aby společnost opravila bez zbytečného odkladu nepřesné nebo nesprávné osobní údaje, které se zákazníka týkají.  

  

  • Právo na výmaz (být zapomenut)  

 Právem na výmaz se rozumí veškerá práva zákazníka obsažená v čl. 17 nařízení, zejména se jedná o právo zákazníka, aby společnost bez zbytečného odkladu na požádání zákazníka vymazala osobní údaje zákazníka za předpokladu, že pro to budou naplněny podmínky dané nařízením.  

  

  • Právo na omezení zpracování  

 Právem na omezení zpracování se rozumí veškerá práva zákazníka obsažená v čl. 18 nařízení.  

  

  • Právo na přenositelnost údajů 

 Právem na přenositelnost údajů se rozumí veškerá práva zákazníka obsažená v čl. 20 nařízení, zejména pak právo zákazníka získat své osobní údaje, které poskytl společnosti, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu.  

 

  • Právo vznést námitku  

 Právem vznést námitku se rozumí veškerá práva zákazníka obsažená v čl. 21 nařízení.  

 Zjistí-li nebo domnívá-li se zákazník, že společnost zpracovává jeho osobní údaje v rozporu s ochrannou zákazníkova soukromého života, v rozporu s nařízením nebo v rozporu se zákonem může požadovat po společnosti vysvětlení či požadovat, aby byl takovýto stav odstraněn.  

 Zákazník má dále právo obrátit se se stížností na Úřad pro ochranu osobních údajů, který plní úlohu dozorového úřadu ve věcech ochrany osobních údajů.  

 Právo zákazníka na jiné prostředky soudní a správní ochrany tím není dotčeno.